rawrr
ENTRY ABOUT LOVE INSTA TWITTER FACEBOOK +FOLLOW
Owner


Hai Assalamualaikum , im Aina . turning 21. don't judge me, by read this blog . you dont even know what i been through.




Note

i made this blog, just for fun. please respect.


Wishlist !!

beautiful bestfriend
happy family
Single
Engineer

D' Credits
?????
DELETE
Thursday, November 24 • 2:18 AM • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM

ya
saya padam semua entry saya before ni ,

let's start a new one
let's start a new journey 

sayang lah juga entry before ni
but bila baca baca balik
its looks like my personal life yang sgt childish
but wait , nobody gonna read my blog
if ada pun , hi there! thanks !

dulu saya suka blogging sbb saya tada kerja dan tada benda nak buat
now saya baru ja habis belajar.
saya baru ada masa nak check blog ni
ingat nak delete terus ja blog ni tapi bila tgok layout, and effort nak buat blog ni dulu jadi sayang!
jadi saya tak delete.

saya nak minta maaf kepada semua orang yang saya pernah menyinggungkan perasaan awakawak semua, saya minta maaf jugak kepada ex boyfriend dan awek diaorg yang baru, saya harap tada menyimpan perasaan sakit hati atau marah terhadap saya. ya? saya minta maaf.


FUTURE