rawrr
ENTRY ABOUT LOVE INSTA TWITTER FACEBOOK +FOLLOW
Owner


Hai Assalamualaikum , im Aina . turning 21. don't judge me, by read this blog . you dont even know what i been through.




Note

i made this blog, just for fun. please respect.


Wishlist !!

beautiful bestfriend
happy family
Single
Engineer

D' Credits
?????
WHY?
Thursday, January 26 • 11:10 AM • 0 comments
Assalamualaikum !
hi awak.
harituh saya tanam anggur "penganggur terhormat"
skrg saya tengah buat part time.

but still

ada ja org tak puas hati.

ermmm siap sibuk pasal my personal life lagi
still i dont even know, what are they thinks and want from me. ermm
and
org yang pernah saya suka, yg pernah saya menaruh harapan dan pernah sayang dulu.
dan org tuh jugak yang tuduh saya macammacam without ask me first, pastuh yang pernah buang saya dalam hidup dia, and siap cakap saya "PERAMPAS"
sekarang sibuk nak jumpa saya, sibuk nak saya sayang dia balik , sibuk tanya saya in relationship dengan sapa?

SERIOUSLY, WHAT THE HELL?
who do you think you are ? 

kau dah sembur aku macammacam , dan aku tak buat pun benda yang kau tuduh tuh , dan kau tinggal aku after a year. skrg kau nak aku balik ?
kau dah kenapa ?

kan

LET BYGONE BE BYGONE. kenapa nak cari salah saya lagi.

menyampah. huh.
get a life la!

tolong lah , move on.
sudahsudah cyberbully aku.
sudahsudah lah hantar ws, wc or text yg menghina aku.
STOP CYBERBULLY ME!

haihhh . bye


PAST